Gyakran Ismételt Kérdések

Általános tájékoztató:
Sok terméket azonnal raktárról tudunk adni, de ez nem minden város esetében igaz. 
A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében érdemes utazás előtt max. 2-3 héttel megrendelni a kiválasztott termékeket, hogy biztosan meg tudják kapni.
Abban az esetben ha csak pár nap van az indulásig és rendelni szeretne, leggyorsabb ha on-line oldalunkat haszálja, kollégáink pár órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot. 
A kártyákat megrendelheti személyesen az irodánkban, az oldalon található kosárba gomb használatával, illetve e-mailben.

Spóroljon időt és pénzt!

Városlátogatást tervez Londonba, Párizsba, vagy a világ más nagyvárosaiba?

Rendelje meg közlekedési kártyáját, városkártyáját, repülőtéri transzferét vagy múzeumbelépőjét már az utazása előtt!

Miért érdemes már itthon gondoskodnia ezekről a hasznos termékekről...?

- bizonyos termékek kedvezőbb áron beszerezhetőek, vagy azonos árúak, mint a helyszínen,

- vannak termékek, amelyek a helyszínen nem kaphatóak,

- nincs sorban állás a múzeumoknál,

- a jegyek a repülőtértől, illetve állomástól érvényesek,

A kártyákat megrendelheti személyesen vagy weboldalunkon, illetve e-mailben.
Rendelés előtt külön regisztráció nem szükséges!
Kártyarendelési oldalunkon a város és adott termékek kiválasztása után Pénztári elfogadásra kattintva tudja leadni rendelését. A rendelés után visszaigazolást kap, melyben a fizetési adatokat küldjük el Önnek. Ezzel egyidőben a visszaigazoláson szereplő összeget, a kártyák ellenértékét kell befizetni.

Néhány kedvelt városba /pl. London, Párizs, Róma, Barcelona, stb... /a kártyákat akár 1-2 nap alatt is megkaphatja.
A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében, érdemes utazás előtt  2-3 héttel megrendelni a kiválasztott termékeket, hogy biztosan meg tudják kapni. 

Amennyiben ezen határidőn belül rendel kártyákat, érdemes figyelemmel kisérni rendelését oldalunkon, vagy kollégáinkat megkeresni.

A kártyák egyedi leírásánál talál speciális információkat, érdemes ezeket is átolvasni.
 

 

Személyes ügyintézés: 
A megrendelt kártyákat, jegyeket, szolgáltatásokat kifizetheti irodánkban személyesen készpénzben, vagy bankkártyával. 

On-line ügyintézés:
On-line rendelés esetén, a fizetés történhet  azonnali bankkártyás fizetéssel, később átutalással, vagy készpénzes befizetéssel az általunk adott bankszámlaszámra.
Minden esetben van lehetőség személyes ügyintézésre is.

Kártyákat utánvéttel nem áll módunkba küldeni.
Postai vagy e-mailes átvétel esetén is előre kell a kártyák, jegyek értékét átutalnia.

Azon kártyák melyek raktárról kerülnek értékesítésre fizetés után azonnal, de egy rövid 2-5 napos határidőn belül kézhezveheti.

Azon kártyákat, melyeket rendelnünk kell, vagy névre vagy időpontra szólnak a kártyák összértékének befizetése után intézzük. 

Azokra jegyekre vagy túrákra , melyeket dátumra, időpontra kell foglani a túra szervezője, jegy kidbocsátója minden esetben a változtatás jogát fent tartja. Erre kollégáinknak ráhatása nincs. 

A befizetés megérkezéséről e-mailben értesítjük. On-line rendelés esetén a rendelés nyomon követhető a rendelési oldalon.
 

A rendelése akkor lesz végleges, ha a megrendelt kártyák ellenértékéke megérkezik a számlánkra, vagy személyes rendelés esetén készpénzben befizetésre kerül.

Amennyiben megrendeli a kártyák ellenértékéke 6 munkanapon belül nem kerül kifizetésre akkor a rendelését töröljük, melyről értesítjük.

Természetesen rendelését újra leadhatja, vagy jelzésére azt újra aktíváljuk.

 

A rendelt termékek átvétele több féle képpen történhet.
Az adott kártyák, jegyek rendelésekor az átvételi mód egyessével beállítandóak. Itt kap róla tájékoztatást is, miként kaphatja meg a jegyet. 

Átvételi lehetőségek:
Átvétel irodánkban
E-mail-ben szeretné megkapni
Postán szeretné megkapni.

Igen, a kártyák túlnyomó részét és a hozzájuk tartozó ismertető anyagot itthon kézbe kapja.
Arra törekszünk hogy ezen termékek sora minél tovább bővüljön, de sajnos mindent mi sem tudunk megoldani. 

A kártyák az első felhasználástól érvényesek, az adott város, látnivaló- jegy kibocsájtója által meghatározott intervallumra  ( 1 alkalom, több alkalom, napok, órák, stb).
A kártyára vonatkozó speciális szabályok a leírásnál megtalálhatóak.
A kártyáknak van egy áltatános lejárati dátuma is, mely időn belül, el kell kezdeni az első használatot. 

 

Nem kell időpontot megadni előre a városkártyák esetében, A kártyák tetszőleges időpontban felhasználhatóak.

Vannak jegyeink melyek csak akkor biztosítják a soronkívüliséget, ha adott napra esetleg időpontra foglalják. Ez minden terméknél feltüntetjük, kérjük olvassa le információinkat.
 

Nem kell, hiszen ez a lényege, így a sorban állás elkerülhető.
A városkártyákkal, vagy előre váltott belépőkkel általában minden nevezetességnél külön bejáraton tud bemenni, ahol a nagy sorokat elkerülheti. 

A kártyákat a feltüntetett áron vásárolható meg, irodai ügyintézés esetén további költség nem terheli.

Amennyiben a kártyákat postai úton szeretné megkapni, akkor a posta költség – 900.- Ft. – felszámolásra kerül. A kártyákat ajánlva, tértivevényesen, szükség esetén elsőbbséggel postázzuk.

Amennyiben a kártyákat DHL-lel szeretné megkapni, akkor a költség – 3.200.- Ft. – felszámolásra kerül. A kártyákat a DHL futára szálítja ki Önnek a megadott címre. A kártyá átvételére a DHL szabályzata szerint kerülhet sor. 

A kártyák, belépőjegyek, nem visszaválthatók.
Amennyiben erre igény merülne fel, kérjük keresse irodánkat bizalommal és kérje kollégáink segítségét. 
 

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik). A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásaink és egyedi ajánlatainak igénybe vétele.

Adatvédelmi irányelveit vagy sütihasználatát ismertető.
Cookiek (sütik) használatának irányelve, szabályzata.

A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik). A regisztráció elsődleges célja a vásárlás egyszerűbbé tétele, az áruház kényelmi szolgáltatásaink és egyedi ajánlatainak igénybe vétele.

 

JOGI NYILATKOZAT

1. Az Városkártyák internetes oldal (továbbiakban: Honlap) tulajdonosa és üzemeltetője Great Wood Utazásszervező és Utazásközvetítő Korlátolt Felelősségű Társaság (címe: 1071 Budapest., Damjanich utca 11-15., cégjegyzékszáma: 01-09-733249, nyilvántartó bíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság) (a továbbiakban: Városkártyák).

 

Már Maestro kártyájával is vásárolhat az interneten!

 

Tisztelt Vásárlónk!

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

RENDELÉSI FELTÉTELEK:

Sok terméket azonnal raktárról tudunk adni, de ez nem minden város esetében igaz. 
A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében érdemes utazás előtt max. 2-3 héttel megrendelni a kiválasztott termékeket, hogy biztosan meg tudják kapni.